Man betalar inte..

Kvällen blev kanske inte som man tänkt sig då man tydligen va tvungen och ha bokat bord på Emils och sen så ska dom ha 50:- inträdde...  Inte mkt pengar men det är själv grejen.. Man betalar inte för att gå till Emils och speciellt inte när dom tar betalt bara för att dom vet att folk vill in och se CL finalen..
Åkte till PG och åt men gick precis innan första halvlek va slut då man inte såg ett piss och karaoken skulle strax köra igång..
Ganska skönt att komma hem faktisk för nu har jag hunnit att skruva ihop båda stolarna.. I morgon får jag ta bordet och soffan... =) Hittade en jättefin blomma oxå som tål starkt solljus och behöver inte vattnas så mkt.. = kanon för mig.. =)
Nä nu är det sängen som gäller...
Får väl säga GRATTIS till Barcelona.. dock bryr jag mig inte så mkt.. Hahaa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback