Missförstånd

Jaha då är jag precis tillbaka på jobbet efter en sväng i Ropsten. Stått ca 40 min och väntat på en tjej jag bara hade namn och hårfärg på. Mobilen svarade hon inte på (visade sig vara ett gammalt nr).
När jag precis ska börja röra mig därifrån så ringer Lisa på jobbet och säger att tjejen redan är där.
Tydligen har det  blivit ett missförstånd då jag trodde hon skulle komma med T-banan men hon kom med bil, och hon och han som körde stod och väntade på en blå Honda. (va tvungen att åka och parkera bilen då det va fullt med poliser nere i Ropsten och du får inte stå i Taxi zonen för länge).
När jag kommer tillbaka till jobbet och ser tjejen så visar det sig att det är henne jag stått bredvid men ingen av oss visste att vi var vi.. Hahaa*

Så kan det gå ibland..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback