Ska jag eller ska jag inte ?

Sovit ganska dåligt inatt, hade jätte svårt att somna.. Kände mig pigg när jag la mig i sängen så kanske har sovit 4 timmar totalt. Det kändes när jag vaknade om man säger så, får se det positivt att det snart är lunch.. Hahaa*

Sitter i valet och kvalet om jag ska ner till Trelleborg på torsdag eller inte.. Skulle vara superkul men pga vissa anledningar så är jag lite kluven.. Dock lutar det mest åt att jag åker... ;0)

Annars så är allt ganska bra just nu.. Lite tajt på vissa fronter men ibland har man sånna perioder i livet oxå, har en del att ta tag i så kommer allt nog lösa sig.. Har en hel del mål framför mig så jag hoppas nu verkligen att jag håller det och tar tag i saker.. 

Nä om man kanske skulle ta tag i faktureringen lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback