The Voice

Vilken kväll.. ;0)

När det är tisdag så träffas jag och Micke och käkar middag och kollar Desperate Housewifes, och eftersom det är tisdag va det så ikväll oxå..
Efter vi ätit satte vi oss i soffan och poff... Nähä svart.. 1:an, 2:an och 4:an va ju allt som fanns.. Tydligen va det ju så i stora delar av Sverige så på ett sätt va ju det skönt.. Medans vi satt här och väntade på att TVn skulle komma igång så ringde det på min telefon..

- Hej, det här är Jazon från The Voice

Tydligen har jag kommit till finalen om att vinna en resa till Detroit för att få gå på Eminems hemlig releaseparty.. =)
Så måndag den 11 maj dras vinnaren så nu får ni allihopa hålla tummarna för mig.. =) 

Tog en sväng till Micke för att kolla om kanalerna fungerade där då dom inte gjorde det skulle han köra hem mig då ringer Becca och där fungerar det så blev en liten sväng till Söderhöjden.. Nu är jag hemma och ska bara hänga upp min tvätt sen blir det sängen..

                                                


________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback