Blir inte som man tänkt sig

Jaha man kan ju säga att saker inte blir som man tänkt sig.. Brottby lixom..Hahaa* Skulle på födelsedagsfest men så blev det inte, skulle till Pattan och så blev det inte heller utan jag och Becca åkte på äventyr.. ;0)
Men det va kul att se grabbarna igen.. Inte igår om man säger så... 2-3 år sedan kanske...

Nu är jag iallafall hemma och slappar i soffan, varit nere på Ica med mamma och handlat, ikväll blir det lugnt eftersom jag ska på dop i morgon hos kusinen...
Antingen myser jag i soffan eller så går jag upp till mamma och kollar schlagern där... =) 12 i morgon ska jag stå i Ropsten..

Pratade med lite folk igår ang min semester och alla höll med om att man inte kan göra som dom gjort.. Min extra vecka jag har tagit ut är för att jag har 7v semester detta år.. Den har INGENTING med min sommarsemester att göra.. Jag har papper på att den är godkänd.. Dom godkände den när dom visste om mina 3 vanliga sommarveckor...(och dom sa självklart ska du vara ledig, du förtjänar det) Man kan INTE komma i efterhand och ta bort en av dom... Jag har bokat upp saker alla 4 veckorna och jag VÄGRAR att avboka något av det...
Hade förstått om det varit 4 veckor på rad eller om någon annan skulle vara ledig då men inte som det är nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback