Derby

Jaha vad ska man säga ?? Det suger.. Ett jä-la skitmål som Dembo SKULLE tagit...  Vi hade ett bra spel med jämna mellanrum men som alltid slarvar vi en hel del oxå.. Boyd Mwila är en jävel på att dribbla men han kan INTE skjuta och han har ingen att passa.. Oremo kändes som att man såg mer än tidigare matcher men jag har fortfarande svårt för den mannen..
Kan väl säga att jag inte va så imponerade av AIK heller men i vissa situationer kändes det som att dom vet vart dom har varandra.. Dom vet att där ska det vara en spelare och då är det en spelare där medans Dif ofta bara sparkar iväg bollen..
En annan sak som är väldigt PINSAMt det är vi "fans" på läktaren... Utklassade av Gnaget och endå va vi en hel del mer än dom... Vi kan inte hålla tackten, dom flesta vill bara sjunga HATA HATA HATA istället för att sjunga för att stötta.. Sen alla dessa 14-15 åringar som tror att dom är SÅÅÅÅ balla..
Kan bara säga, att det va länge sen jag skämdes för att vara Djurgårdare men idag gjorde jag det när jag stod i klacken..
Klackledarna försöker och försöker men ibland måste även dom inse att vissa ramsor inte fungerar..

Nu lägger jag detta Derby bakom mig och bäddar ner mig i sängen istället...



Kommentarer
Postat av: ida/mgnus

AIK HAR O KOMMER ALLTID VETA VART DOM HAR VARANDRA DET E DET SOM E ETT ÄKTA BRA LAG;-)HEHE

2009-05-20 @ 19:34:43
Postat av: Ida/magnus

inget att skämmas för,vi e det bästa laget bara att inse;-)Hehe

2009-05-20 @ 19:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback