Vem ??

45 min sent kom jag till jobbet.. Ibland är det skönt att man jobbar där man jobbar då dom inte bryr sig så ofta.. Är  ju endå ganska trogen mitt jobb, ställer alltid upp, är alltid här  är t o m här när jag egentligen borde legat hemma..

Största delen av förmiddagen har gått och det känns faktiskt som att det kommer bli en bra dag idag..
Efter jobbet idag tänkte jag åka hem, blev så sugen på hamburgare igår så har tagit fram mammas hemgjorda.. mums.. Så ska bara ner till Ica och handla tillbehören.. ;0)

Vet iallafall nu att jag inte kommer att få några problem att få ledigt från jobbet OM jag skulle vinna resan till USA så det känns ju skönt.. Största problemet med hela skulle ju vara... Vem tar man med sig ?.. Nu tror jag iofs inte att chansen är så stor att jag vinner men måste ju endå försöka tänka lite positivt.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback