bära eller brista ?

Känner mig lite piggare nu när jag är nyskrubbad, nyduschad och håret är fixat (tror dock att jag måste göra om det då jag inte riktigt vet vad jag höll på med..Första blicken sa så, ska kolla snart igen när håret torkat lite hahaa).

Annars är det väl som det är.. Känner mig så sjukt omotiverad och helst av allt vill jag bara vara sjuk i morgon.. Ligga i sängen under täcket...
Känns som att någonting måste göras och jag är såå nära på att skriva på pappret och sen låta det bära eller brista..  Men samtidigt känner jag att jag inte kan göra något förhastat bara för att jag är arg och besviken..
Men inom en kort framtid hoppas jag att saker har fallit på plats, på plats låååångt från där jag är idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback