Kvällen ikväll

Tror jag börjar lära mig hur det fungerar med stilmallen.. =) Hahaa*

Har iallafall haft en jätte trevlig kväll ikväll.. Kul att träffa Lindas familj. Jätte god mat fick vi oxå.. =) Mums..
Verkade som att Linda uppskattade sina presenter oxå så det va ju skoj för alla..

Skulle egentligen åkt till Rinkeby efteråt men är så sjukt seg så jag åkte hem istället..Tror inte att jag hade varit något roligt sällskap om man säger så... Sen att alla började säga att jag va dum som skulle dit så sent = livsfarligt att åka dit själv etc etc gjorde ju inte saken bättre direkt..

Nu är det iallafall sängen som gäller och i morgon förmiddag bär det ut på lite äventyr.. Hehee*

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback