Värsta idén

Hade värsta idén på vad jag skulle skriva men när jag väl loggat in så är det helt tomt... Kan väl bara betyda att det inte va något viktigt jag skulle skriva.. Hahaa*
Insåg iallafall idag att jag bara har 4 avsnitt av Dallas kvar.. =(.. Hur ska jag orka vänta till nästa säsong släpps ?? Finns det en nästa säsong ens ?? Jo men det borde det väl göra ??

Nä om man kanske ska ta och plocka upp diskmaskinen och sen fylla den på nytt, torka av vardagsrummsbordet och lägga fram lite sängkläder (mamma kanske ska sova här i helgen) innan det är dax att bädda ner sig själv i sängen.. =)



Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha Nattis du kommer gå under utan Dallas:P

Postat av: camela

13 säsonger finns iaf.... hur många har du redan?

2009-11-14 @ 14:33:38
URL: http://camelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback