Spökar ?

Precis haft mamma på middag och det va väldigt trevligt.. Oftast jag som äter hos henne så kan vara skönt att bjuda tillbaka.. Kyckling med rotfrukter stod på matsedeln.. Mums..

Börjar undra om det spökar hos mig eller om det är jag som är knäpp... Har reagerat ett tag på att mina värmeljus jag har ute på balkongen oftast är utplockade ur själva glaskupan ?? Dom står lixom brevid hållaren och jag VET att jag alltid lämnar dom i.. Det har inte hänt en gång utan flera gånger.. I gårkväll innan jag gick och la mig kollade jag så att ljusen va i och idag när jag kom ut på balkongen är ljusen HELT BORTA.. ??
När Becca sov hos mig sist satt vi i vardagsrummet och kollade på TV, helt plötsligt går duschen igång och börjar rinna som satan..
Vem är det som jävlas med mig ??
Fåglarna ? eller killen som bodde i lägenheten förut och dog i den för ca 15 år sedan ? eller kanske någon annan ?


Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh jag tror på sånt där...min kaffekokare har slagits på för fullt tidigt på morgonen och spisen har slagits på..helt sjukt!!!samt att min systerdotter som är TVÅ år sa här om dagen till oss "det liggere en död flicka i köket" Hallå hon vet fan inte vad död är..gaah läskigt!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback