Vad händer ?

Va sjukt trött i morse, släckte inte lampan förens halv ett så det va lite segt om man säger så... Till råga på allt glömde jag min lunch hemma så nu blir det till att åka med resten och käka på Kennys.. =( Men kanske va någon mening med det oxå, måste ju börja lite lätt så jag inte blir dålig på lördag... Hahaa*

Förresten, vad händer i helgen ?? Söndagen är planerad och lördag dag men sen då ?? Någon som vill hitta på något kanske ? Har suttit inne väldigt länge nu pga sjukdom, landet, konferens etc etc nu vill jag göra något kul..
Vet att jag BEHÖVER städa hemma men det vill jag ju helst inte göra fredag eller lördag kväll..

Jaja vi ser helt enkelt vad som händer... ;0)

Snart dax för lunch




30 dagar kvar.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback