Åkte dit

Nä usch, borde legat i sängen för länge sen men satte mig framför datan när jag kom hem och som vanligt blev jag fast..
Packat väskan har jag inte heller, men det går iofs fort eftersom allt ligger framme.. I morgon måste jag verkligen försöka komma upp i tid för jag måste/vill hinna duscha innan jag åker till jobbet.
Kvällen ikväll va trevlig och visst börjar man fundera igen men vi får se vad som händer..
Dag 3 och idag åkte jag dit, men det va bara 1 och jag är nöjd med mig själv iallafall, va ju lite såhär jag ville att det skulle fungera.. I morgon går vi in på dag 4...
Nä nu ska jag ta tag i mitt så jag kan bädda ner mig i sängen..



I morgon är det sista dagen sen har jag SEMESTER !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback