Heldag/halvdag

Sådär då är jag klar.. =) Hyllan som jag äntligen köpt är färdigskruvad och på plats.. Blev kanon.. ;0)

Har haft en heldag med Kjello och en halvdag med Patrik.. Mycket revligt måste jag säga.. =) Som sagt krossade Kjelle på bowlingen.. Hahaa*, sen när Patrik kom blev det en runda till IKEA, sen hem till morsan en snabbis för att äta söndagsmiddag med henne, brorsan, Linda och lilla Knådd...Killarna va hemma hos mig under tiden och väntade.. Blev en film sen när jag kom hem igen.. Nu har killarna åkt och jag har fixat lite hemma.. Tror att det är dax för en dusch nu och sen sängen.. Upp tidigt i morgon för att åka till jobbet, ska faktiskt blir lite skönt på sitt sätt då det har varit lite långtråkigt att vara hemma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback