I`m back

Då va man på plats igen.. Kan säga att jag faktiskt blev lite glad när jag fick veta att jag skulle ut och åka på ärende.. Slippa vara på plats lixom... Hahaa*
Kändes inte som att det va sååå mkt som låg, men sen gäller det ju bara att förstå vad folk har gjort.. Vissa har blandat sig i saker dom inte ska/behöver, lite papper låg som absolut inte skulle legat kvar utan dom skulle vara skickade etc etc..fakturor va gjorda som inte skulle gjorts men vad ska man göra..Känns endå som att det mesta är under kontroll.. ;0)
Tydligen har det varit lite rörigt när jag varit borta, mkt på jobbet, folk som är sjuka etc men egentligen så känner jag SO WHAT.. Jag har pratat så länge om att det behövs en vikarie när jag är borta, men icke sa nicke..Så då får dom känna på lite hur jag har det innan och efter jag går på semester...

Nä nu är det dax att åka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback