Slippa ställa kl

Sitter nu i soffan med tända ljus, grönsaker, dipp och chips.. Lisa är inne i sovrummet och nattar Justine. Vi har hyrt en film vi ska kolla på men jag har fastnat för en film på kanal 5 som jag nog vill se klart innan..

Måste faktiskt säga att det känns såå jäkla bra att slippa ställakl på 05.15 i morgon.. =) Men funderar endå på att gå upp någorlunda tidigt för att ta en promenad, men vi får helt enkelt se hur det blir..
Har även bokat en kryssning till Helsingfors på onsdag, aldrig varit där så kommer nog bli bra.. =) Har man iallafall något bokat under semestern. Båten går kl 17, framme vid 10 sen har man några timmar i Helsningfors innan båten går tillbaka vid 17. Åter i Stockholm på fredag kl 10.

Nä om jag kanske skulle börja koncentrera mig på filmen.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback