Spöreg och rusk = vill vara hemma

I morse när man vaknade så va det verkligen en dag då man ville ligga kvar i sängen. Mörkt och spöregn..Usch.. Nu har iallafall solen tittat fram och man känner att det va helt ok att åka hemifrån... Har dock en hel del att göra på jobbet då inte ett skit har gjorts under tiden jag varit sjuk.
Säger bara - ska bli skönt att få lite backup om några veckor här på jobbet för det här är fan inte kul.. Dom har inte ens kunnat titta på ett papper (som jag bad dom om)och mailat fakta till mig så jag hade möjlighet att avsluta och jobba hemifrån, då kan man förstå att det är rörigt när jag är borta.
Har iallafall bestämt mig för att inte jobba ihjäl mig för det är det ingen annan som gör här




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback