Ungjä-el

Slapp ställa kl i morgon vilket jag trodde skulle vara skönt men eftersom Lisa och Justine sov här vaknade jag 07.00 av att lilla Justine vaknade.. Ungjä-el.. Hahaa*.. Fick henne iallafall att somna om så hon sov till 9..
Snacka om att man måste vara på vakt hela tiden.. Tror inte jag hade en pryl på rätt ställe när dom åkte.. Tack och lov va det inget som gick sönder och hon skadade sig inte.. Kan oxå säga att jag va ganska nöjd över att jag inte städade igår innan dom kom.. hahaa*.. Nu är det fint här hemma igen.. =)

Nu sitter jag här i min soffa och undrar vad jag ska göra.. Är faktiskt lite småseg.. Sitter och funderar på om jag kanske ska gå ner till Ica och köpa lite godis, färjan börjar ju ikväll.. ;0).. Är det något annat bra på TV ikväll tro ??

I morgon blir det iallafall  till att sova ut.. =) Längtar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback