Strul såklart

Ibland kan man bli trött på mindre.. Egentligen va det meningen att jag skulle ha semester denna vecka, men pga olika anledningar, bl a mkt på jobbet så va jag tvungen att flytta den 1 vecka.. Så denna vecka är min vecka då jag MÅSTE jobba undan allt.. .Vad händer då ??? Jo självklart strular faktureringsprogrammet så jag kan inte göra ett skit..Blir sååååååååååå trött... Alltid är det något, men hinner jag inte med det jag ska så skiter jag faktiskt i det för jag SKA på semester nästa vecka...  Inte mitt fel att jag sitter själv på min post och det inte finns någon som täcker upp när jag har semester. Inte meningen att jag ska jobba för 2 veckor framåt och sen när jag kommer tillbaka får jag ta igen 2 veckor. Slutkörd direkt... Väggen nästa ???






Då är man igång.. Får vi se hur det går.. ;0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback