3 pinnar

Hmm det där suger ju. Varför kommer inte min text upp på mmsbloggningen ? Första gången jag använder nya sättet och jag hatar det redan. Ska väl inte vara meningen att man ska gå in i efterhand och skriva text ?? Nu funkade iofs inte det heller..
Bilden skulle iallafall kommit upp för några timmar sen.. Uppladdning innan match.. =)

Apropå match så vann vi faktiskt idag.. =) 3-0 = 3 pinnar. Men måste endå säga att fortsätter vi att spela som vi gjorde idag kommer det inte sluta bra..Vi har ju ingenting...
Kan lätt säga att vi blev räddade av vänster stolpe 2ggr och ribban 1 gång.. Hahaa* Men ibland måste man få ha turen på sig sida..  ;0)

Nu är det strax sängen som gäller och jag tror att jag kommer somna som en stock..

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback