Bättre humör

Äntligen hemma efter en minst sagt sugig dag..(det har inget med jobbet att göra, där har det varit kanon idag) Är det inte det ena så är det det andra.. Blev iallafall på bättre humör när jag kom hem för min kära mor hade smygit sig in hos mig och ställlt en påskblomma med två trisslotter i till mig och det blev vinst på båda.. =) 125:- totalt och det är helt klart bättre än inget.. =) TACK MAMMA !!
Så nu har jag bestämt mig för att lägga ner allt för jag orkar inte mer. Saker är som det är, bara göra det bästa av det =) 
Ikväll ska jag äta gott och ha det riktigt trevligt.. =)



Hittils har det gått bra, det är ikväll/helgen den stora prövningen kommer men jag har lovat att vara ärlig och det kommer jag att vara =)
Så snälla håll tummen för mig.. =)
Vill inte säga nu vad det handlar om för hatar att ha för mkt press på mig.. ;0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback