För MIG

Dagen idag har iallafall gått lite fortare än gårdagen =)
Nu är det bara några timmar kvar och sen blir det god mat, trevligt sällskap och förhoppningsvis vinst.. =)
Hade lite planer för morgonkvällen men dom ändrades och på ett sätt kan det vara ganska skönt faktiskt att bara vara hemma och göra sig redo för lördagen.. Så min plan för i morgon.. TA HAND OM MIG SJÄLV.. =)

Måste säga att sen jag började att lägga ner pengar och tid på mig så mår jag så mkt bättre. Jag unnar mig snygga naglar, jag unnar mig smärta 1 gång/ månaden etc etc.. Saker jag gör gör jag för MIN skull och ingen annans.. Jag lägger ner mer tid på mig med ansiktsmasker, färgning av fransar och bryn. Jag skrubbar och donar, ja jag gör helt enkelt saker för mig och det känns som att mitt mående bara blir bättre och bättre.. =)
Tips.. Ta hand om DIG själv.. ;0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback