IDIOTER

Sovit som en stock inatt men det var f-n inte kul att vakna.. Inte för att jag var trött utanför att det var ett sånt irriterande ljud utanför fönstret.
Jag tycker om att ligga och dra mig länge och därför ringer min klocka ca 45 min innan jag går upp (hela min dag blir förstörd om jag måste stressa upp ur sängen).. Klockan ringde 05.15 som vanligt och jag ligger kvar och drar mig... 05.30 kommer det där ljudet.. Låter som att någon står och gasar med sin moppe, eller en sopbil som står och brummar (ja ni förstår).. Jag håller på att bli tokig..brrrrum, brrrumm, bbbrruuuummm...Nu tror jag ju mer på att det var sopbilen.. VARFÖR tömmer man dom 05.30 en vardagsmorgon ?.. Hur lätt är det då att ligga och dra sig och vakna till liv i lugn och ro med detdär oljudet utanför..
IDIOTER !!!


_________________________________


Kommentarer
Postat av: Tagelotte

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback