Kanonhelg

Haft en kanonhelg och jag kan säga att det var väldigt skönt att komma bort lite igår, umgås med andra och slippa tänka, höra, prata..=)
Hade det så bra igår att jag t o m glömde bort att blogga...Hahaa*
Fixade mina naglar, sen åkte jag till Aspudden för påskfest med fam Käglefeldt.. (Så underbara människor), tog en öl på Åsens krog sen blev det spelaning på något rockhak i Sumpan och efter det blev det en sväng på  Garbo... Shit jag hade ingen aning om att det va sååååå stort där..Dom måste ha byggt ut...

Nu har jag precis kommit hem från en tidig söndagsmiddag hos mamma och jag är så sjukt trött och försöker få lite energi till att gå ner till Ica... ;0)

Kanske ska ta och lägga mig i ett varmt bad ??

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback