Kryss

Då var man hemma efter en galen kryssning... Man kan ju inte säga att man inte har skrattat iallafall.. Hahaa* Vilka människor man umgås med alltså... ;0)
Känns som att vi gjorde helt rätt och valde att åka på lördagen då vi haft en kanondag idag med strålande sol, men tycker nog endå bäst om att åka fredag-lördag så man har en dag hemma innan man ska till jobbet + att man kan ta någon drink på vägen tillbaka..

Tänker faktisk skryta lite och säga att jag är GRYM.. Jag klarade mig hela kryssningen utan att röka.. =) Har inte ens smakat.. ;0).. Det var tufft i början men ju längre kvällen gick dessto mindre tänkte jag på det.. Gick ofta med grabbarna ut och bara stod brevid och det räckte gott och väl för mig..=) Så nu har jag hållt upp i 11 dagar.. ;0)


Nu är det dax att ta en efterlängtad dusch sen får man se vad kvällen har att erbjuda.. Vem vet snart kanske det står 3 småglada killar utanför..Hahaa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback