Pigg och utvilad

Precis hemkommen från en skön promenad... Vilket väder.. =)
Hade en kanondag igår ute på landet..Älskar verkligen det stället..Sitta på altanen och snacka och bara njuta av utsikten... Lovley.. (se bild inlägget innan) Lite tråkigt att vi åkte hem på kvällen hade varit perfekt att vara där idag men det går fler tåg. =) Man får vara nöjd med det man får.. =)

Fia och Mange skulle äta pannkaka idag sen pratade jag med patrik som va med micke och Johanna och dom skulle oxå äta pannkakor så nu står JAG och steker pannkakor.. Blev ju sååå sugen.. =) Hahaa*

Om ca 1 timme är det dax att åka och hämta Lillafamiljen i Sumpan sen blir det söndagsmiddag hemma hos mamma.. =)

Har iallafall haft en kanonhelg och jag känner mig pigg och utvilad.. =) Skönt att få sova ut i morse, länge sen sist.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback