Wipeout

Slappar söndag.. =) Skööööööönt.. Sov ganska länge idag oxå, ganska imponerad... =) Vaknade dock till vid 8.15 av att min telefonen ringde, Becca hade försovit sig till jobbet då hennes mobil hade dött så det var bara att väcka henne.. =) Tur som va så somnade jag om direkt.. =)

Gårkvällen var mkt trevlig, Jag, Becca, Nattis, Elli, Camilla och Matte. Först Emils, sen Villan.. Trevligt trevligt.. Tror dock att Matte tyckte det va lite tråkigt där ett tag när det pratades om hår, smink och kläder. Hahaa*

Nu ska jag se till att få lite mat i magen sen kommer Fikus förbi för att hjälpa mig lite med bloggen.. Hoppas att jag får ordning på mmsbloggningen nu oxå.. =)

Ikväll bär det av hem till Micke och Johanna för att kolla Wipeout.. MickePicke ska ju vara med =) I know something you don´t know.. ;0) Hahaa*


Kommentarer
Postat av: Tomasmaria

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback