Bläääääääääääääää

Även fast jag haft en fullspäckad dag idag så är jag sjukt rastlös... Jag är SÅÅÅÅÅÅ trött på att sitta i min soffa och inte göra ett skit..(hur många filmer har jag inte sett dom senaste veckorna)
Jag är såååå jä-la less på detta.. Jag behöver ha något att göra.. Jag är ingen människa som kan ta det lugnt som jag gör nu för tiden.. Jag behöver aktiveras på nått sätt...

Ibland önskar jag att jag kunde förvånas.. Jag är så van med att inte bli förvånad.. Kanske är problemet att jag tänker för ofta vad vet jag..men det är svårt att inte tänka när man inte gör annat än att bara sitter i sin ensamhet, men ibland skulle jag faktiskt vilja överraskas...

Men jag är glad att detta är nu och inte förra veckan för förra vecka va en skitvecka.. Då va jag verkligen nere.. Långt nere..





Sådär då va kvällens film slut.. ska man starta upp en ny eller ska man kanske ta och bädda ner sig ???
Det är väl sak samma hursom.. Antingen sitter jag uppe nu och gör ingenting eller så går jag och lägger mig och vaknar tidigt och gör inte ett skit i morgon i stället..


Bitter ?? Jag ??? Kanske lite men blir lätt så när jag är uttråkad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback