Hata Tele2

Nu håller jag på att bli tokig... När jag väl kommer fram kommer det inte vara någon snäll Nattis personen på andra sidan luren möter...

Enda sen Tele2 gjorde sin eftertaxering i maj så har mina telefonräkningar ökat med det dubbla..
Jag ringer inte så mkt mer än vad jag gjorde innan så jag förstår inte hur detta kan vara möjligt..
Har E-faktura och dessa går inte att öppna.. Inte via banken eller via Tele2s egna sida..
Nu försöker jag ytterligare en gång komma i kontakt med kundtjänst och som vanligt är väntetiden mellan 30-40 min...
Hittar ju ingen e-mail adress heller som jag kan maila till...

Kan ju lätt lova att det är någon som kommer att byta teleoperatör när mitt abonemang går ut..
Om jag kanske inte ska byta redan nu och bara betala månadsavgiften på det jag har för lär ju komma billigare undan än vad jag gör nu...

Skulle inte förvåna mig om dom tar betalt för att man sitter i kö oxå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback