Hemlös

Sådär då har jag varit och busat med Knådden... Saknar honom redan.. Hahaa*
Han va på jättebra humör och sen när vi satt och fika somnade han i stort sett medans han åt sitt smörgåsrån... Stackarn han ville verkligen inte sova men tillslut gick det inte längre.. =)

Är bara hemma nu en snabbis för att fixa min tvätt sen är jag hemlös några dagar... Hahaa*
Som det ser ut nu blir det till att slagga hos morsan men man vet aldrig säkert vad som händer.. Kommer iallafall inte packa någon direkt väska utan kommer gå hem på dagarna för att byta kläder och så men har tandborste och smink med mig ifallatt man hamnar någonstans..

Väntar på att Nea och hennes kompis ska komma förbi sen blir det upp till morsan för middag och hjälp med lite papper..
Har lite beslutsångest över vad jag ska göra sen, har två förslag.. In till stan och Thaibåten eller hem till Patrik.. Hmm.. Får se hur jag känner men det lutar åt Kallhäll som jag känner nu och detta väder..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback