Hemma

Jag sover hemma i natt, dock sover jag på soffan men det är lugnt för passar på att sova hemma när det bara är två st i lägenheten.. Sen i morgon blir det nog till att sova hemma hos morsan om jag inte hittar något annat.. ;0), Hahaa*

Trevlig kväll ikväll, middag hos morsan och fixade det jag skulle sen hem till Fam Eriksson för lite paj sen drog jag och Bananen hit innan Nea och hennes vänner kom förbi och då blev det Tjejsnack.. Vilket spel alltså.. I vissa lägen undrar man hur det kan vara från 8 år medans samtidigt förstår man mkt väl varför.. Hahaa*

Nu kör Nea och Louie hem Sara och Anna sen kommer dom tillbaka hit.. Får man se om man hinner somna innan eller inte..

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.tradera.com/auktioner/Joelilia

kilkackar i mocka, klänningar, kjolar och massa annat, helt nytt!

2010-08-03 @ 01:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback