In my ass

Hade tänkt att fixa lite med mina räkningar idag men det går ju sådär..

Första (och enda stället) jag kommit fram på där blev det ett NEJ, sen på dom andra är det ca 20-40min kö...

Kul, jag har ALLTID sköt mina räkningar, alltid betalat i tid (t o m för tidigt ibland) betalat dubbelt vissa månader och när man sen behöver skjuta på förfallodatumet 2v så går det ICKET.. Glad man blir.. Not*
Betalade jag inte i tid skulle jag t o m få 30 kr påslag på nästa faktura för en aviavgift...Tack för det lixom..

Dom andra som jag ska försöka ringa kommer jag som sagt inte ens fram till för orkar inte sitta i kö hela kvällen (+ dom flesta stänger väl nu) så nu har vi kommit på en annan lösning som nog är det bästa..

I morgon blir det till att ringa småA för att kolla vad som händer...2 v in my ass....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback