Promenad

Min Gudmor va en liten köttbulle för ett tag sen men nu har hon tagit tag i det och har tappat massor i vikt, tränar och motionerar dagligen och har blivit en riktigt snygg kvinna.. =) Sååå stolt över dig..
Idag ringde hon mig bara för att prata och hon peppade mig till att börja röra lite på mig så nu har jag precis kommit in från en promenad.. Sååå skönt.. =) Behöver inte vara mycket men det är den där lila extra rundan runt kvarteret som räknas.. =)
Vet dock inte om det kommer bli en vana, tar en dag i taget.. ;0)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevlig helg! =)

Postat av: Elene:)

Jätte fin blogg:)



Besök gärna min blogg:)<3



Kramar

2010-08-20 @ 11:54:41
URL: http://theelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback