.....

Vem försökte jag lura jag visste hela tiden,
har ju lärt mig att va ensam, sånt e livet, 

För det e över nu och jag känner mej krossad,
allt går i bitar så fort jag börjar hoppas,

Försöker att kontrollera min smärta, försöker att vara glad,
Vad ska jag göra när hoppet har tagit slut ?
Hur ska jag veta vilken väg jag ska ta mig ut ?

Fan, nu skiter jag i allt
Varför ska jag stanna kvar ?

Jag har försökt så många gånger
Men orkar inte längre.

Snälla, ta mig här ifrån
Bort från denna värld

Jag går under varje dag men jag försöker att va glad
Nu slutar jag försöka det blir ändå aldrig bra

Det känns som det är slut nu
För jag orkar inte mer

I mitt innersta rum finns bara djupa sår
Tiden läker ingenting, det har ju gått flera år

Det känns som allt är över nu, som om jag är på botten
Livet är ett spel och jag fick nitlotten

Allting känns så värdelöst vill bara komma bort
Bort till andra sidan, bara känna en känsla av lycka
Bara kunna vara glad och skratta igen

Det fanns en tid då jag älskade mitt liv
Men nu är ingenting som förr, inget är sig likt......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback