Hjälp med bloggen ngn ???

Typiskt, det va när jag skulle sätta in nedräkningen som allt bara sket sig och nu får jag inte tillbaka det till normalt igen.. HUR FÅR MAN BLOGGEN TILL MITTEN AV SIDA ??? Hjälp...
Googlat och fått svar men det funkar inte... och jag och dessa html koder på stilmallen och kodmallen är ju inte direkt bästa vänner....
Vill ju inte testa mig fram för mkt heller så jag förstör ännu mer..

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHH

------------------------------------------------

UPPDATERING 3 min senare:


Hahaa jag fixade det själv.. =)

---------------------------------------------------

50 min senare:


PAJADE DET IGEN... Kanske borde stoppa att leka nu..
Hur fan får jag tillbaka detta då ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback