15 min sen

Jaha 15 min försent idag.. Kors i taket... =) Då hann t o m bussen jag åkte åka in i en bil så vi blev tvugna att stanna och fixa papper och uppgifter..
Får vi se hur det blir när man ska hem i eftermiddag..
Kusinen sitter fast i trafiken så ska bli spännande och se när hon kommer fram.. =)
Firmabilen va död i morse men den startade med hjälp av lite startkablar dock så är hon som jobbade natts bil helt död så nu har vi plockat in batteriet som ska få stå och tina lite.. Glad man skulle blivit om det va en själv och hade jobbat sen kl 17 i fredags och bara vill hem...
Annars tycker jag att det är ganska skönt ute faktiskt.. Friskt om inte annat.. Kallt, ja visst men det är ju bara att klä på sig.. =) Men visst skulle det vara skönt om våren kom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback