Döläge

Jag undrade varför det va så tyst på min mobil igår och idag påväg till jobbet så hoppar Lisa in i bilen och frågar om jag fått hennes sms. Nää ??
Testar då och starta om mobilen och ratch så bara väller det in sms. Folk som undrar vart jag är, varför jag inte svarar etc etc.. Måste hamnat i något döläge..  Den mådde lika bra som jag igår med andra ord..

Har sovit jättedåligt i natt, vaknat flera gånger av att jag har ont och inte kan andas. Nu har hostan verkligen gått ner i lungorna och bröstet. Allt jag gör är ansträngande. Att man är snorig i näsan gör ju inte saken bättre heller.
Vi får helt enkelt se hur denna dag slutar.
Kanske man borde ligga nerbäddad innan det blir ännu värre ??
Jaja som sagt vi får se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback