såååå seg

Usch jag har varit sååå seg hela dagen idag.. Luften i mitt sovrum i morse när jag vaknade existerade typ inte och det kändes som att mitt huvud skulle sprängas. Ut i vardagsrummet och öppnade balkongdörren sen la jag mig i soffan några timmar och huvudvärken försvann..

Middag blev det i Upplands Väsby och sen bar det av till Kallhäll hem till Micke och Johanna för att kolla på Melodifestivalen.
Kvällen avslutades hemma hos Patrik med en film.
Vi satt 5st sjukt trötta personer och tittade.. Hahaa*
Nu sitter jag hemma och tänkte ta och bädda ner mig  i sängen.. Känner mig lite halvseg...(wonder why ??) hahaa ;0)

I morgon är det dax för fotboll igen och sen vara barnvakt åt fasters älskling.. ;0)
Men först av allt ska jag verkligen sova ut, blidde ju inte riktigt så i morse..

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback