Segare än segast

Hade en trevlig kväll igår men f-n vad dåligt det gick på bowlingen.. Inte bra.. Får nog börja spela oftare så man blir bättre.. ;0)

Dagen idag har varit seg och jag har hunnit göra en hel del samtidigt som jag inte gjort någonting.. Vaknar ju alltid så himla tidigt när jag varit ute så nu sitter jag här segare än segast och snart ska man iväg igen..
Men har iallafall tagit ett skönt bad och gjort en hårinpackning så känner mig ganska fräsch.. =)
längtar tillbaka till kvaliten på mitt hår som jag hade i Mexico.. Där mådde både jag och mitt hår bra... ;0)

Skulle fixat en sak idag men jag orkar inte så får ta det i morgon istället.. tror det blir bättre... =) Eller så kanske jag får ett ryck snart och gör det i sista sekund... =)

Nä kanske ska försöka ta en liten powernap så jag inte däckar helt av trötthet ikväll.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback