Små snöflingor

Ungefär en timme försent kom jag till jobbet. Tack för det SL.. Jag bara älskar er *ironi*

Jag förstår inte. Denna vinter har varit katastrofalt dålig när det gäller kollektivtrafiken. Är det inte det ena så är det det andra...
Jag undrar hur det kommer se ut i eftermiddag när man ska ta sig hem om vädret blir värre eftersom dom skyllde på väderleken nu på morgonen.
Det va ju f-n bara några små snöflingor som föll..
Och hur kan man välja att skotta fram växlarna mitt i rusningstrafiken ??? Kunde man inte gjort det innan ??
Dom skyller på att det är växelfel och att dom haft problem med ett trasigt tåg i Kungsängen för att stationen efter säga att dom haft ett trasigt tåg i Kallhäll !? Känns som att dom bara skyller ifrån sig på saker. LÖGN...
Om man hade använt resegarantin så hade man ju fått tillbaka pengar för sitt månadskort 10 gånger om...Om inte mer... Men vem f-n har råd att ligga ute med Taxipengar var och varannan dag som sen tar veckor att få tillbaka...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback