Träningsmatch

Nu sitter jag i min kära soffa igen. Myskläderna är på, duntäcket ska hämtas, en semla ska ätas och förhoppningsvis kanske det går något bra på TV, annars får jag helt enkelt  sätta på en film.

Idag va jag och kollade på Difs 2:dra träningsmatch. Såg helt ok ut men vi verkar ju inte ha någon som kan göra mål.. Sååå många chanser och alla brändes. Men tror endå att det kan bli en bra, spännande säsong.
Jag va tvungen att gå efter 1:a halvlek då jag inte hade någon bil och middagen hos mamma va kl 17.
Matchen slutade iallafall 1-1 och i det stora hela tror jag det va bra att jag åkte för mina fötter va helt förfrusna så promenaden till Sumpan gjorde att blodcirkulationen kom igång igen och värmen kom tillbaka.. En halvlek till och jag hade inte haft några tår kvar.. Hahaa*

Tänk att jag helt hade glömt bort mina Frenadol, tog en i morse och sitter och dricker en just nu och känner mig genast mkt piggare..  =)
Så än så länge har jag faktiskt inte legat hemma sjuk, visst några timmar men tror nog att jag är en superwoman.. ;0)
Hahaa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback