Grannen

Min granne är som jag skrivit förut konstig.
Brorsan hade ju problem med honom redan när han bodde här.

Idag kom han fram till mig och sa
- Natalie lilla gumman, när ska ni sluta föra oväsen ?
- Jaha vad har jag nu gjort då ?
- Ni håller på att spola vatten hela tiden, vädrar vetilerna och det får ni sluta med NU.
 - VA ?
Ledsen men du måste nog prata med fel person för jag vädrar INTE mina ventiler
- Jo det gör du och det får du sluta med nu.

??? ?? Jag fattar nada, han är allvarligt skadad på något sätt. Oki om han klagade på att jag spelar hög musik eller väsnas på annat sätt men att påstå att jag vädrar ventilerna ?? Hallå. Vad får han det ifrån ? Jag har aldrig vädrat några ventiler i hela mitt liv och jag har ingen aning om hur man gör..Och att kalla mig lilla gumman ?? Inte oki.

Fr o m nu ska jag börja skriva upp dag, tid och vad han säger så jag har papper på det. Tur att jag endå har bra kontakt med en i styrelsen. Vi har ju disskuterat problemet tidigare.. Och hon har ju bett mig kontakta henne om han fortsätter att störa..



Kommentarer
Postat av: Nea

hahah! Nattis.. JAG DÖR! störd granne.

Höörru,, sluta spola vatten nu ;)

2010-02-24 @ 21:45:42
Postat av: Sigurdirene

Very well done site! Please keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback