3 av 17

Sådär då är snart 3 av 17 arbetstimmar avklarade.. =) Har hunnit med en hel del faktiskt och nu ska jag snart gå ner i tvättstugan och se hur tvättkorgen ser ut. Tror den är ganska tom faktiskt.
Kommer att ha ca 3-4 timmar framför mig nu som kommer att vara ganska sega så ska försöka få undan mer av det som ligger och sen ska jag se om jag hittar nått annat att göra och jag får absolut inte glömma att äta, dock har jag ingen större aptit just nu men nått får jag väl i mig.

Haft en mysig dag med mamsen. Shopping och lunch innan det va dax att bege sig. I morgon blir det oxå en heldag med mamma men då är även lillknådden med.. =) Mys mys.

Tänk i morgon när jag slutar (08,00) så börjar inte jag jobba igen förens på torsdag morgon.. Shit va denna vecka har gått fort. =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback