Äntligen

Yeees jag klarade det.. =) Äntligen fick jag mitt efterlängtade bad.. Hahaa* Skööööönt... Håret blev oxå helt ok, kanske inte exakt som jag vill ha det men defenitivt bättre än innan.. =)

Nu har jag precis gjort  mig en kopp te som jag ska avnjuta i soffan innan det är dax för sängen..
 
Hoppas jag är piggare i morgon för tror att det kan bli en ganska rörig dag då folk troligen är sjuka, jag ska iväg till KS med en patient, en annan ska på "operation" och en annan ska på rättegång.. = 1 person på jobbet/huset.. Förhoppningsvis så går mitt ärende ganska fort.. =) Men vad ska man göra, vissa saker kan man inte styra över och just nu är det väldigt många runtomkring som är sjuka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback