Dagen idag so far

Än så länge är dagen inte förstörd iallafall.. =)

Gjorde världens vurpa utanför jobbet idag, med en stor tung sopsäck, skönt iallafall att jag inte gjorde illa mig. Jag bara skratta när jag låg där på marken. Inte mitt fel att någon lagt en gainomax på marken som jag halkade på. Hahaa*

Lunchen tillbringades med mormor för att hjälpa henne med hennes telefoner, får vi se hur det går men det är skönt att se hur hon uppskattar det man gör. =) Dagens goda handling.. ;0)

Det ringer en kille hit till jobbet i ett ärende och tydligen har han jobbat här för ett antal år sen (samtidigt som mig), det jobbiga är att jag har verkligen ingen anning om vem han är men han vet mkt väl vem jag är. Han pratar och pratar och jag hänger på.. Hahaa*
Dom andra i personalen försöker förklara för mig vem han är men det ringer ingen klocka.
Ska bli kul på onsdag när han kommer på besök och se om det ringer en klocka då.. Hahaa*

Nä nu kanske jag borde jobba vidare. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback