..........

Det är svårt att förklara hur jag mår just nu, kan säga att det är allt annat än bra. Mest av allt är jag irriterad och besviken. Jag tycker inte att man gör såhär.. Jag menar 7 år... 7 år...
Jag vet läget och förstår att något måste göras men att komma 2 min innan man ska börja och bara slänga det i ansiktet för att sen försvinna ?? Nää..

Sen frågan, vill du fundera på det ??
Vadå fundera ? Har jag något val ?
till att ändra sig på vilkoret att jag gör på deras sätt...

Vem tror folk att jag är egentligen ?? Att jag är någon man kan behandla hur som helst ?

Allt jag gör och inte gör är bara fel.. Det är mig det är fel på..
Har någon tänkt på att jag under några års tid har suttit helt själv och slitit arslet av mig för att få saker att fungera, att jag ALLTID är den som ställt upp när det varit problem, nästan aldrig är sjuk och även om jag varit det har jag oftast varit där... Och vad får man för tack ??.. INGENTING..

Får man verkligen behandla folk på detta sätt som jag känner att jag blivit behandlad på dom sista månaderna ??
Jag är faktiskt en människa som har känslor och man kan inte göra hur som helst med folk.

Fick en snabb tanke idag när jag åkte från jobbet att jag bara skulle gasa och svänga rakt ut i skogen. Tanken försvann ganska snabbt men hur läskigt är inte det att jag fick tanken från början??..



Kommentarer
Postat av: Angelica

Men gumman!!! ring om du vill prata! kram

Postat av: Singel i Storstan

Men!!! Så där får du inte må! När ska du börja leta efter annat? Man ska inte va för länge på samma ställe...



Jag vill se Snabba Cash. Ska vi fånga den nån dag? Så kan vi prata lite.

2010-01-19 @ 21:11:58
URL: http://ailpup182.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback