Hur svårt kan det vara ?

Redan torsdag.. Gööött.. ;0)

Att ta sig till jobbet i morse va ju spännande för inte f-n va det plogat.. Förstår inte.. Hur svårt kan det vara ?.. Ok att det faller snö hela tiden och att det kan vara svårt att vara överallt hela tiden men att under hela natten inte ha plogat ett skit på vissa vägar stora som små är inte Okej... Vissa ställen kändes det som att man var en plogbil själv.


För övrigt är det en bra dag idag. Mycket att göra med både det ena och det andra men det kan vara skönt på sitt sätt för då känns det som att dagen går fortare. ;0)

Ikväll blir det middag på stan och sen bio med
Jeanette. Trevligt trevligt. =)

I morgon ska jag hjälpa Becca och flytta och sen bär det av till Tarabanan i Norrköping... ;0) Får se om jag hinner med sista tåget på fredag eller om jag åker tidigt på lördag men hur som helst ska det bli skönt att komma bort lite.. ;0)

Nä om jag kanske ska ta och beta av mina högar på skrivbordet nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback