Jobba jobba

Kl är bara kvart i nio och det är fortfarande folk ute. Det blir såå segt att jobba kvällar och man är oftast helt själv. På ett sätt är det bra för jag kan göra det jag behöver utan att bli avbruten men samtidigt är det väldigt ensamt.
Har gjort det mesta jag ska få gjort men har fortfarande en del saker kvar och jag har väl inget val än att ta tag i det.

Om det är så att jag ska jobba natt i morgonkväll igen så tror jag faktiskt att det får bli en sväng till Ikea i morgon under dagen.
Handla lite på presentkortet jag fick i julklapp. Tycker att det är dax att börja få ordning hemma nu. Tagit alldeles för lång tid.

Det är ett av mina mål 2010. Få ordning på min lägenhet och speciellt i mitt förråd. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback