Till det bättre

Jaha då va det äntligen fredag.. =) Whiii*

Igår va jag ute och käkade med Jeanette, blev kanske inte så speciellt utan vi hamnade på Kungshallarna.. ;0) Men gott va det iallafall så det va ju bra.. =)

Snabba Cash.. Hmm ja jag vet inte vad jag ska säga.. Blev nog lite besviken. Känns som att den är lite överskattad. Den va inte dålig men jag hade förväntat mig mer..Mycket mer..
Har inte läst boken så har inget att jämföra med.. Det är nästa projekt..

Idag är det full ös på jobbet som vanligt och jag har redan hunnit med en hel del och kl är bara 09.40... ;0)
Planerna har ändrats med flytten ikväll och jag tror faktiskt att det kan bli till det bättre... Känns lite så och jag behöver inte känna ångest över att jag inte hjälper till båda dagarna..
4 personer borde ju lätt hinna tömma en flyttbil på 2 timmar... ;0)

Nä nu är det dax att skriva en lathund på hur man använder datorerna och nya journalsystemet på jobbet... :0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback