Frustrerad

I morse va det tungt att gå upp men hade inte så mkt val.. Nu har jag iallafall suttit på ett jättetråkigt informationsmöte så nu slipper jag det igen... ;0)

Är lite frustrerad för Sara är ledig från 15.00 idag tills 13.30 på fredag och vi vill då hitta på något.. Finns typ inga kryssningar kvar (betalar inte 450:- för det) och 2 dagars till Helsingfors är helt slut och till Riga kostar det ca 2000:- och det känns lite mkt.. Typiskt... Nu har vi iallafall kommit på ett förslag och sitter bara och väntar på svar, får jag inget svar så får det bli en dagskryssning i morgon under dagen bara.. bättre det än inget.. ;0)

Är även lite frustread över att jag ska få in pengar idag men dom har inte kommit in.. har pratat med ansvarig och det skulle ordnas direkt..  1 1/2tim senare fortfarande inga pengar.. Vet inte riktigt hur dom ser på DIREKT..

Nu dax för lunch..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback